2014. február 12., szerda

Emlékezünk Maggie Estep-re

[vendégfordító: Ivanics Gergő

Írnom kellene, de ehelyett a bloghoz fordulok, ugyanis nemrég értesültem róla, hogy Maggie Estep elhunyt. Szívroham vitte el. 50 esztendős volt.

Ismertem Maggie-t, mint költő, író és előadó már évek óta, hiszen a csodálatos Kelly Sue De Connick neki dolgozott, Kelly Sue régóta a barátom volt és mindig azt mondogatta, hogy biztosan kedvelném Maggie-t, ahogyan ő is engem;
De semmi nem történt egészen eddig az évig, mikor is ellátogattam Hudson-be, New York északi részén, és Maggie-vel találkoznunk kellett. (Azt hiszem szerette volna látni Lolát a kutyámat, jobban, mint engem. Első alkalommal hozott Lolának egy kutyakekszet. ) Kelly Sue-nak igaza volt – tényleg nagyon, nagyon megkedveltük egymást.
Máris régi barátok lettünk attól a pillanattól kezdve, hogy találkoztunk. Az egyik dolog amit nagyon vártam abban, hogy a világ azon részére lépjek, az az volt, hogy rendesen megismerjem Maggie-t. A blogján szeptemberben, az éjszakán, amikor végre sikerült beszélnünk, azt mondta,


Miután megtudtam, hogy Neil Gaiman összeházasodott a ragyogó, karakteres Amanda Palmerrel, Végre (miután Kelly Sue ösztönzött 20 éven át) elolvastam néhányat Neil könyvei közül.
Neil vérzik. Amivel azt kell mondjam, kedvemre való író. Ezen kívül rájöttem, hogy kedvemre való ember is.
Az a fajta személy, akiről úgy érzed ismerted az idők kezdete óta – és reméled hogy az idők végéig is fogod.


És pontosan így éreztem én is. Csak arra nem számítottam, hogy a vége ilyen hamar eljön.

...

Még nem említettem, hogy Március 9-én San Jose-ban leszek, Californiában a Cinequest Film Fesztiválon.
A Maverick Spirit díjat fogják átadni nekem, és megbeszélések, kérdezgetések lesznek, meglehet, hogy én is olvasni fogok valamit. 90 perces lesz 9-én délután a San Jose-i színházban, és itt olvashattok róla bővebben, a jegyekről infó itt van.



Igen. Most már említettem. Ha Bay környékén jártok vagy mentek a Cinequest-re, akkor ott találkozunk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése