2013. október 3., csütörtök

Egy egyszerű nap Chris Riddell firkáival


Jelenleg éppen egy tranzitváróban vagyok. Egy automatikus üzenetben tudatták velem, hogy a gépem időben száll le, és másfél órával később érkezik. Aztán kaptam még egy üzenet, hogy másfél órával később indulunk, aminek kicsit több értelme volt.

Az emberek írnak nekem, és azt kérdezik, hogy miért nem írok mostanában arról, hogy az erdőben sétálok a kutyámmal. Ez azért van, mert amióta elkezdődött a turné, nem igazán sétáltam az erdőben a kutyámmal, kivéve néhány napot augusztus elején. Bárcsak lenne ilyenekre időm.

Bár, amikor Skóciában voltam kölcsönkértem Glen-t, a szomszéd juhászkutyát, hogy elvigyem sétálni. Glen nem igazán volt jó a sétálásban. Nagyon is tudatában volt annak, hogy dolgoznia kellene, és amint nem figyeltem rá, már el is szaladt haza, birkákat terelni.

Úgy volt, hogy írok, amikor Skóciában voltam. De leginkább igyekeztem kipihenni a turnét, mindent egészen június elejétől. Feltöltődni sétálással és sütögetéssel, és egyáltalán nem írtam. Aztán feltöltődtem és egyszer csak elkezdtem írni megint.


Szóval ezek csodálatos és őrült hetek voltak. A FORTUNATELY THE MILK kijött az Egyesült Államokban, és az Egyesült Királyságban, és csodálatos kritikákat kapott (például ezt itt). Az Atlanti-óceán mindkét partján felkerült a bestseller listákra. Tegnap reggel befejeztem a Sekrit Thing-et, ami egy hónappal tovább tartott, mint vártam. Erről majd többet mondok egy másik hónapban, amikor már kevésbé lesz titkos. (A ’Sekrit’ valószínűleg egy szójáték a ’secret’ = titok, titkos szóra. Lettie:))

Chris Riddell a FORTUNATELY THE MILK brit kiadásának illusztrátora megkért, hogy mondjam el, hogy dedikálni fogja a csodálatos Goth Girl könyvét (de természetesen a FORTUNATELY THE MILK-et is) október 12.-én Brighton-ban. Ezen kívül Chris küldött nekem néhány csodálatos rajzot a mindennapjairól a turné körúton. (Feltehetek belőle párat a blogomra? – kérdeztem tőle.  Persze – mondta – ez az én terápiám.)

'A szerző együtt lóg a Bölcs Varázsló Gaiman-el.'





'A szerző szembe néz a határidővel.'



'A szerző az irrelevancia padján üldögél a parkban'



'A szerző a remény darazsa által hordozva'



Fontos dolgok:
’Az este Neil Gaiman-el és Amanda Palmer-el’ tripla CD, amit a 2011-es turnén rögzítettünk, a Kickstarter támogatásának köszönhetően, végre megjelenik nyilvánosan november 19.-én. Ez egy másféle kiadás, mint amit a 3500 Kickstarter támogató kapott. Dupla LP-n is megrendelhető, és már most is előrendelhetitek.

És itt van még néhány dolog! Ha előrendeltek, a tiétek lehet egy Cynthia Von Buhler elképesztő papírmunkáival díszített csomag, ami Amandát és engem ábrázol, ez tartalmaz egy teás kancsót, egy konyharuhát, egy jegyzetfüzetet és bögréket (Itt egy téma fedezhető fel.). És ez mind ki lesz szállítva időben, még az ünnepek előtt.
Az előrendeléshez látogass el ide: http://amandapalmer.net




És végül, menj és nézd meg a TerraMar Project weboldalát, ha eddig nem tetted meg:  http://theterramarproject.org
A tengerek a mi örökségeink, és meg kell őket őriznünk a gyermekeinknek, a bolygónknak, és magunknak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése