2014. január 8., szerda

A költözés napja

Most éppen egy üres házban vagyok...

A számítógépet egy könyvszekrény egyik üres polcán pihentetem, mert nincs asztal, és állok, hogy írhassak, mert nincsen szék.

Nincs semmi olyan dolog, mint a költözés. Nincs semmi olyan, mint az utolsó óra a házban, mikor lépésről lépésre minden eltűnik, és visszavonulsz az utolsó szobába, ahol még bent van az asztal, és nincs többé vízforraló, amiben a vizet melegíted teának, és nincsenek bögrék, amibe beleönthetjük, bár még ha fel is forralnám, egyébként sincs szék, hogy leüljek meginni.

Elindultam pár holmival a kezemben, amiket a Minimbe rakok, főként ruhák, könyvek és számítógép és telefon dolgok, aztán elhajtottam délre. Amikor készen állok még több történetre, lejátszok majd egy hangoskönyvet, John Crowley-tól a Little, Biget, azt hiszem.Egyébként rengeteg CD van (a legtöbbjüket akkor adták az emberek, amikor turnén voltam, de sosem voltam egy helyen elég sokáig, hogy meghallgassam őket).

Cat csodálatos munkát végzet, amikor bepakolta a világunkat dobozokba, aztán kivitte az ajtón: Amanda és én nem tudtunk volna elkészülni nélküle, ahogyan Lee nélkül sem, Amanda Clou Club-i fogadósa (ez nem a legjobb szó leírni, mi is ő -- itt egy cikk, ami jobban elmagyarázza, mint én tudnám).

Alig várom, hogy beköltözhessünk a következő házba, és megint mindent kipakolhassunk, és teát készíthessek. Vár rám egy vízforraló. Rajta van a költöztető kamionon. Benne van egy dobozban.

Nézzük csak: az olyan dolgokat, mint amik a Tumblr-on vagy a Twitteren vagy a Facebookon is vannak, most mindjárt elmondom. Kérlek, add tovább az igét, ha olyan platformon vagy:

Először is, SZÍNHÁZ! Szeretnék gratulálni Lenny Henry-nek és Tanya Moodie-nak a What'sOnStage jelölésre a Fences-ért (a Legjobb Színész és Színésznő megilletve) és gratulálnék Tori Amosnak és mindenkinek, aki részt vett a The Light Princess-ben, a jelölésért, beleértve a Legjobb Újoncot (Torinak) és a Legjobb Musicalt is. (Nagyon szerettem még a The Events-et David Greigtől.) Megnézhetitek a listát ezen az oldalon: http://www.whatsonstage.com/london-theatre/news/12-2013/the-full-2014-whatsonstage-awards-shortlists_32864.html és tudtok szavazni a saját kedvencetekre itt: http://awards.whatsonstage.com/ (Egy szavazat a The Light Princess-re növeli az esélyed, hogy láthatod máshol is, célzott vidáman.)

Másodszor: a MÓLÓ!

Az óceán az út végén -- az út inkább mint a könyv -- ott van, ahol a buszok lecsepegtetik az embereket Southsea-ben, a Canoe Lake és a South Parade mólóért.


Felelősség jár a megvételével, meg kell menteni és felújítani a South Parade mólót magát -- már egyszer leégett egy része 1974-ben a Tommy filmezése közben.



A jövője lógott a levegőben és a jó oldalon jött le. A móló túlélte... Most azonban segítségre van szüksége, hogy eljusson a 22. századba.



...

Írtam a blogbejegyzést, aztán elfelejtettem megnyomni a publikálást a végső őrült töltéskor a kocsiban, és hajtottunk délnek öt órán keresztül. Egyszer csak egy motelben ébredtem valahol a hidegben, egy homályos benyomással , hogy elfelejtettem valamit, és töprengtem, mint egy szerző nagyon kicsi aggyal, aztán ráébredtem, hogy a blogbejegyzés volt.

A publikálásig három, kettő, egy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése